Profesjonalny wizerunek firmy

Zapewniam swoim klientom rozbudowane usługi serwisowe, więc zdaję sobie sprawę, że jest to newralgiczne miejsce, od którego zależy wizerunek firmy i satysfakcja klienta. Tradycyjny, papierowy obieg dokumentów oraz klasyczna ewidencja umów serwisowych i gwarancyjnych sprawiały, że czas realizacji usługi był drastycznie długi, a pozbawieni bieżących informacji o statusie zlecenia klienci szybko się niecierpliwili. Mnożyły się więc skargi i reklamacje.

Wzorowa obsługa to mniej niezadowolonych klientów

System Microsoft Dynamics NAV pozwala mi na pełną kontrolę obsługi zlecenia, monitorowanie kosztów i kontrolę rentowności umów serwisowych. Znacząco skrócił się czas realizacji usługi, możliwe jest także śledzenie jej statusu, a także generowanie elektronicznych powiadomień dla klientów. Dzięki temu znacznie zmniejszyła się liczba reklamacji, skarg, a co za tym idzie - niezadowolonych klientów.

W przypadku mojej firmy wdrożenie systemu ERP NAV było opłacalną inwestycją w jej wizerunek.

Dzięki systemowi Dynamics NAV serwis, którym zarządzam, znacznie zyskał. Główne korzyści to:

  • automatyczne fakturowanie umów i zleceń serwisowych
  • automatyczne generowanie planowanych zleceń do umów serwisowych
  • automatyczne generowanie powiadomień o statusie realizacji zlecenia serwisowego
  • elektroniczny obieg dokumentów, usprawniający pracę
  • kompletna i zawsze aktualna ewidencja przedmiotów objętych serwisem
  • zarządzanie cenami usług serwisowych
  • zarządzanie umowami serwisowymi i gwarancyjnymi oraz ich ewidencjonowanie
  • funkcjonalność ofertowania umów serwisowych - z oferty można automatycznie wygenerować umowę serwisową

Dołącz do firm, które zmieniły swój biznes na dobre

Konkretne wymagania dotyczące wdrożenia wynikały ze specyfiki działalności firmy IBCS, która oferuje również serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczanych przez siebie rozwiązań. Wymusiło to wprowadzenie dość istotnych rozszerzeń zarówno w kartotekach nabywców jak i w kartotekach zapasów. Wprowadzona została m.in. obsługa koncesji, która bazowała na dostępnej w NAV funkcjonalności wariantów zapasu.

Więcej more_horiz

Nowoczesny serwis tylko z systemem ERP

Funkcje serwisu w systemie Microsoft Dynamics NAV pozwalają na skuteczne zarządzanie wszystkimi przedmiotami objętymi serwisem. W szczególności za pomocą numerów seryjnych, kodów kreskowych, numerów partii, w zakresie szczegółów i warunków umów gwarancyjnych, cen oraz kryteriów identyfikowania i kwalifikacji usterek, jak również dostępnych przedmiotów zastępczych.

Wszystko dostępne w jednym miejscu i bez konieczności tworzenia niewygodnej, papierowej dokumentacji.

Odkryj nowe możliwości z Microsoft Dynamics NAV

Zobacz nagranie wideo, prezentujące możliwości modułu

Moduł Serwis w Microsoft Dynamics NAV opiera się na narzędziach do zarządzania, wspierających realizację usług serwisowych w celu zapewnienia satysfakcji klientów. Dzięki dostępnym funkcjom użytkownik może uzyskać szybki dostęp do historii serwisu nabywcy, prognozować potrzeby nabywców oraz zarządzać w czasie rzeczywistym danymi powiązanymi ze zleceniami.

W skład modułu Serwis, dostępnego z poziomu menu Działy, wchodzą następujące obszary aplikacji: Zarządzanie umowami, Planowanie i alokacja zadań oraz Przetwarzanie zamówień.

arrow_back Poprzednia
apps Zobacz pozostałe
arrow_forward Następna
chat_bubble_outline call calculator